Vilkår og betingelser

Generelt


  • Vi har laget nettsiden vår slik at det skal være enkelt og sikkert for deg å kjøpe din tur hos oss på nettet. GoPakistan videreselger aldri dine personopplysninger, som vi kun bruker for å forsikre oss om at turen din går som planlagt. Vi deler kun opplysninger med andre personer inkludert i bookingen din og våre reiseleverandører.
  • Du må være minst 18 år for å booke turer på GoPakistan.no.
  • Det er ditt eget ansvar å oppgi riktige personopplysninger som korrekt navn, adresse, e-postadresse og telefonnummer.
  • For at vi kan utføre ordren din må du oppgi fullt navn og kjønn for enhver reisende i bookingen. Om en eller flere av de medreisende er barn må du også oppgi deres fødselsdato. Det er spesielt viktig at du skriver hver reisendes fulle navn akkuratt som det står i passet. Dette er for å unngå problemer på flyplassen.
  • Vi må også vite navnet på personen som gjør bookingen og vedkommendes kontaktinformasjon. Vi bruker disse opplysningene til å sende reisedokumenter og kontake deg hvis noe skulle skje med ordren din.
  • Merk at du som kunde er pålagt å oppgi riktig telefonnummer og e-postadresse. Det er veldig viktig at du oppgir et telefonnummer som vi kan nå deg på dag og natt, i tillegg til en gyldig e-postadresse som vi kan sende reisedokumentene dine til. Om feilaktig informasjon blir oppgitt tar ikke GoPakistan ansvar for konsekvensene.
  • GoPakistan er ansvarlig for at kredittkortnummer og koder håndteres på en sikker måte i samsvar med kravene fastsatt av Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS).
  • Hos GoPakistan lager vi daglige sikkerhetskopier av dataene på serveren vår. Den sikkerhetskopierte informasjonen blir kun lagret i den grad den trengs for å fullføre betalingstransaksjoner om en reversering blir nødvendig. GoPakistan er ansvarlig for at kundeopplysninger, som referer til all data som kunder sender til og/eller fra GoPakistans systemer, blir lagret i minst 12 måneder fra de blir mottatt.
  • I andre tilfeller gjelder norske lover og forskrifter.

Kundeansvar


  • Som kunde er du selv ansvarlig for å lese gjennom bookingbetingelsene før du kjøper våre tjenester.
  • Som kunde er det ditt ansvar å passe på at du har mottatt en bekreftelse/reisedokumenter innen 24 timer eller dagen etter du gjør bookingen din. Hvis du ikke mottar reisedokumentene dine burde du kontakte oss så fort som mulig.
  • Som reisende er det ditt ansvar å passe på at du har gyldige reisedokumenter, pass og visum for landene du skal reise til og mellomlande i. Det er også ditt ansvar å passe på at du har tatt alle vaksinene du trenger for turen din.
  • Som kunde er du forpliktet til å oppgi mobilnummeret ditt og en gyldig e-postadresse. I tillegg må du lese nøye gjennom informasjonen vi gir deg. Etter at du har booket hos oss burde du sjekke e-posten din med jevne mellomrom. Vi vil sende deg viktig informasjon om turen din på e-post.
  • Det er veldig viktig at du skriver inn riktig e-postadresse. Det er ikke vårt ansvar om du skriver feil kontaktinformasjon eller om dine personlige spamfiltere sorterer vekk e-postene våre.
  • Før du booker og betaler turen din er du selv ansvarlig for å sjekke at all informasjon du har oppgitt om reisen, som dato, tid, reiserute, destinasjon og de medreisendes navn, er korrekt. Alle navn som oppgis i bestillingen må være skrevet akkurat slik de står i passene til de som skal reise.
  • Som kunde er det ditt ansvar å gi oss beskjed om viktig informasjon som kan avgjøre om du får gjennomført reisen din.


Booking


  • Du må være minst 18 år for å booke turer på vår nettside.
  • Vi kan ikke utføre ordre som kun involverer barn/ungdommer under 18 år.
  • Bestillingen din er ikke bindene så lenge du ikke har betalt.
  • Bookingen din vil automatisk bli kansellert om du ikke legger igjen betalingsinformasjon når du gjør bestillingen din.


Betaling


  • Du må være minst 18 år får å betale for en booking på vår nettside.
  • På betalingen oppgitt i betalingsvilkårene i din spesifikke ordre.
  • GoPakistan er ansvarlig for at kredittkortnummer og koder håndteres på en sikker måte i samsvar med kravene fastsatt av Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS).
  • Hos GoPakistan lager vi daglige sikkerhetskopier av dataen på serveren vår. Den sikkerhetskopierte informasjonen blir kun lagret i den grad den trengs for å fullføre betalingstransaksjoner om en reversering blir nødvendig. GoPakistan er ansvarlig for at kundedata, som referer til all data som kunder sender til og/eller fra GoPakistans systemer, blir lagret i minst 12 måneder fra den blir mottatt.
  • Hvis du oppgir ukorrekt informasjon kan dette medføre ekstra kostnader.
  • Vi er ikke ansvarlige for betalinger som ikke kommer fram grunnet teknologiske problemer utenfor hvor kontroll.
  • Vi bruker SSL-kryptering som beskytter all din betalingsinformasjon (inkludert kortnummeret ditt) fra uautoriserte personer.
  • På nettsiden vår kan du trygt og sikkert betale for turen din med kort som er tilknyttet og verifisert av Visa eller MasterCard SecureCode.
  • Betaler du med kredittkort vil du bli pålagt en tilleggsavgift.
  • Når ordren din krever umiddelbar betaling betyr dette at produktene du booker ikke blir bestilt før banken har sendt oss en bekreftelse på transaksjonen. Hvis du ikke mottar ditt bestilte produkt vil GoPakistan automatisk overføre pengene dine tilbake til deg. Hvordan reserverte beløp behandles varierer fra bank til bank, og i noen tilfeller kan det ta opptil 5 arbeidsdager før beløpet ditt blir refundert.
  • Vi bruker SSL-kryptering som beskytter all din betalingsinformasjon (inkludert kortnummeret ditt) mot innsyn fra uautoriserte personer.
  • GoPakistan vil aldri videreselge person -og betalingsinformasjonen din eller lignende opplysninger. Denne informasjonen blir kun brukt som forsikring på at det blir gjort en betaling.
  • Hvis du oppgir ukorrekt informasjon kan dette medføre ekstra kostnader.
  • Når du handler på nettet krever flere banker at du verifiserer kortet ditt med Visa eller MasterCard SecureCode. Dette betyr at du verifiserer identiteten din med et passord når du bruker kortet ditt for netthandel. Passordet kan du hente hos banken din. GoPakistan kan ikke svare på spørsmål om kortet ditt eller Visa og MasterCard SecureCode. Skulle du ha noen spørsmål om dette burde du ta kontakt med banken din.
  • I andre tilfeller gjelder norske lover og forskrifter.
  • For at du skal kunne fullføre transaksjonen din vil du bli omdirigert til vårt betalingsvindu, hvor du trygt og sikkert kan gjennomføre betalingen din gjennom betalingssystemet Dibs. Videre vil du bli omdirigert til banken din så du kan autentisere deg med 3-D Secure.
  • Når du har betalt blir du omdirigert til GoPakistan.no, hvor du vil bli oppdatert om statusen på bookingen og betalingen din. Du vil også få en e-post med detaljer om bookingen og innbetalingen din.

Retur, refundering og avbestillingsregler


  • Hvis du kansellerer turen din før du har oppgitt fakturainformasjon eller betalt for bestillingen din, vil du ikke bli belastet.
  • Hvis du kansellerer turen din etter at du har har oppgitt fakturainformasjon eller betalt for den vil du vanligvis ikke bli refundert. Det eneste unntaket er hvis det skulle oppstå spesielle omstendigheter mellom tiden du bestiller turen din og når du skal reise. Hvis du bestemmer deg for å kansellere turen din vil vi selvfølgelig hjelpe deg så godt vi kan med å få refundert tilbake så mye som mulig av pengene dine. Du kan kansellere reservasjonen din i samsvar med gjeldende avbestillingsregler. Her gjelder flyselskapenes vilkår og betingelser. Avbestillinger kan kun gjøres via e-post på post@airticket.no
  • Du kan ikke kansellere en betalt tur via nettsiden vår. Dette må gjøres via e-post.
  • Hvis du ikke møter opp på riktig sted til riktig tid eller bestemmer deg for å ikke bruke hele bookingen din vil du ikke bli refundert.